Info

Więcej o mnie.
















Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Czerwiec8 - 0
- 2025, Maj8 - 0
- 2025, Kwiecień1 - 0
- 2024, Lipiec3 - 0
- 2024, Czerwiec2 - 0
- 2024, Maj7 - 0
- 2024, Kwiecień3 - 0
- 2024, Luty1 - 0
- 2023, Lipiec1 - 0
- 2023, Czerwiec4 - 0
- 2023, Maj9 - 0
- 2022, Sierpień3 - 1
- 2022, Lipiec2 - 0
- 2022, Czerwiec4 - 0
- 2022, Maj10 - 0
- 2022, Kwiecień2 - 0
- 2022, Marzec1 - 0
- 2021, Sierpień3 - 0
- 2021, Maj7 - 0
- 2021, Kwiecień2 - 0
- 2020, Listopad1 - 0
- 2020, Sierpień3 - 0
- 2020, Lipiec8 - 5
- 2020, Czerwiec4 - 0
- 2020, Maj5 - 0
- 2020, Marzec1 - 0
- 2019, Sierpień1 - 0
- 2019, Czerwiec4 - 0
- 2019, Maj6 - 2
- 2019, Kwiecień1 - 0
- 2019, Luty1 - 0
- 2018, Listopad1 - 0
- 2018, Październik2 - 0
- 2018, Wrzesień1 - 0
- 2018, Sierpień1 - 0
- 2018, Czerwiec1 - 0
- 2018, Maj9 - 1
- 2018, Kwiecień4 - 0
- 2018, Marzec2 - 0
- 2018, Styczeń3 - 0
- 2017, Listopad1 - 0
- 2017, Wrzesień1 - 0
- 2017, Sierpień2 - 0
- 2017, Czerwiec7 - 2
- 2017, Maj10 - 0
- 2017, Kwiecień2 - 2
- 2017, Marzec1 - 0
- 2016, Grudzień1 - 0
- 2016, Listopad1 - 0
- 2016, Czerwiec6 - 4
- 2016, Kwiecień2 - 2
- 2015, Grudzień1 - 3
- 2015, Październik1 - 2
- 2015, Wrzesień1 - 0
- 2015, Sierpień1 - 0
- 2015, Lipiec4 - 4
- 2015, Czerwiec5 - 6
- 2015, Maj6 - 3
- 2015, Kwiecień1 - 0
- 2015, Marzec7 - 2
- 2015, Luty1 - 0
- 2015, Styczeń4 - 3
- 2014, Grudzień1 - 0
- 2014, Listopad2 - 3
- 2014, Październik4 - 1
- 2014, Wrzesień6 - 2
- 2014, Sierpień6 - 4
- 2014, Lipiec3 - 4
- 2014, Czerwiec7 - 13
- 2014, Maj1 - 1
- 2014, Kwiecień5 - 10
- 2014, Marzec9 - 3
- 2014, Luty5 - 3
- 2014, Styczeń4 - 1
- 2013, Grudzień5 - 15
- 2013, Listopad5 - 3
- 2013, Październik6 - 1
- 2013, Wrzesień7 - 5
- 2013, Sierpień8 - 5
- 2013, Lipiec13 - 16
- 2013, Czerwiec12 - 16
- 2013, Maj9 - 15
- 2013, Kwiecień7 - 2
- 2013, Marzec6 - 9
- 2012, Grudzień1 - 1
- 2012, Listopad3 - 9
- 2012, Październik4 - 3
- 2012, Wrzesień9 - 9
- 2012, Sierpień1 - 1
- 2012, Lipiec4 - 12
- 2012, Czerwiec9 - 16
- 2012, Maj14 - 25
- 2012, Kwiecień6 - 9
- 2012, Marzec9 - 15
- 2011, Grudzień2 - 9
- 2011, Listopad4 - 7
- 2011, Październik8 - 9
- 2011, Wrzesień9 - 9
- 2011, Sierpień7 - 1
- 2011, Lipiec12 - 14
- 2011, Czerwiec13 - 35
- 2011, Maj9 - 15
- 2011, Kwiecień10 - 13
- 2011, Marzec6 - 10
- 2011, Luty1 - 3
- 2011, Styczeń2 - 5
- 2010, Grudzień3 - 0
- 2010, Listopad5 - 13
- 2010, Październik9 - 8
- 2010, Wrzesień7 - 1
Okolice Jeziora Garda - dzień I
Niedziela, 15 czerwca 2025 · dodano: 24.06.2025 | Komentarze 0
Od dłuższego czasu planowaliśmy z Anią wybrać się z rowerami zagranicę. W marzeniach była Chorwacja, ale na przeszkodzie stały problemy logistyczne, przede wszystkim - jak dowieźć tam rowery (w tym jeden elektryk). Żeby nie przeciągać sprawy w nieskończoność, pierwszy raz skorzystaliśmy z oferty komercyjnego biura Horyzonty.pl i pojechaliśmy z rowerami zwiedzać okolice Jeziora Garda.
Po nocy spędzonej w autokarze, piloci podzielili grupę na dwie ekipy i od razu siedliśmy na rowery i w drogę! Jadąc rowerem trudno robić notatki, dlatego wesprę się opisem trasy przygotowanym przez organizatora.
Tego dnia trasa biegła przez malowniczą dolinę Adygi wśród winnic Mori – Avio – Ossenigo – Peri – Dolce – Ceraiano – Volargne – Domegliara – Sega – Bussolengo (ok. 62 km na rowerze).
Z Mori podążaliśmy wzdłuż doliny rzeki Adyga jadąc głównie wygodnymi ścieżkami rowerowymi nad brzegami rzeki lub wśród winnic porastających dno doliny. Mijając miejscowość Avio, zobaczyć można było średniowieczny zamek górujący nad okolicą,
otoczony winnicami i stromymi górskimi stokami. Jechaliśmy wzdłuż koryta Adygi, drugiej najdłuższej rzeki we Włoszech. Jej dolina w tym
miejscu jest wąska, lecz posiada płaskie dno z żyznymi glebami. To dlatego w dolinie Adygi gęsto występują uprawy winorośli. Nasza ścieżka rowerowa wiła się pomiędzy winnicami, brzegiem rzeki oraz przebiega przez senne miasteczka po drodze. Na wysokości Volargne opuściliśmy głęboką dolinę Adygi i od tego momentu w krajobrazie zdominowały łagodne wzgórza. Od miasteczka Sega aż do Bussolengo jechaliśmy wzdłuż kanału Medio, który jest zasilany przez Adygę i pełni funkcję nawadniające okoliczne uprawy i winnice. Późnym popołudniem dotarliśmy zmęczeni do hotelu. Zakwaterowanie, odpoczynek i nocleg. Tego dnia mocno odczuliśmy trudy noclegu w autokarze i upal, ale wrażenia z jazdy - sami zobaczcie:
Po nocy spędzonej w autokarze, piloci podzielili grupę na dwie ekipy i od razu siedliśmy na rowery i w drogę! Jadąc rowerem trudno robić notatki, dlatego wesprę się opisem trasy przygotowanym przez organizatora.
Tego dnia trasa biegła przez malowniczą dolinę Adygi wśród winnic Mori – Avio – Ossenigo – Peri – Dolce – Ceraiano – Volargne – Domegliara – Sega – Bussolengo (ok. 62 km na rowerze).
Z Mori podążaliśmy wzdłuż doliny rzeki Adyga jadąc głównie wygodnymi ścieżkami rowerowymi nad brzegami rzeki lub wśród winnic porastających dno doliny. Mijając miejscowość Avio, zobaczyć można było średniowieczny zamek górujący nad okolicą,
otoczony winnicami i stromymi górskimi stokami. Jechaliśmy wzdłuż koryta Adygi, drugiej najdłuższej rzeki we Włoszech. Jej dolina w tym
miejscu jest wąska, lecz posiada płaskie dno z żyznymi glebami. To dlatego w dolinie Adygi gęsto występują uprawy winorośli. Nasza ścieżka rowerowa wiła się pomiędzy winnicami, brzegiem rzeki oraz przebiega przez senne miasteczka po drodze. Na wysokości Volargne opuściliśmy głęboką dolinę Adygi i od tego momentu w krajobrazie zdominowały łagodne wzgórza. Od miasteczka Sega aż do Bussolengo jechaliśmy wzdłuż kanału Medio, który jest zasilany przez Adygę i pełni funkcję nawadniające okoliczne uprawy i winnice. Późnym popołudniem dotarliśmy zmęczeni do hotelu. Zakwaterowanie, odpoczynek i nocleg. Tego dnia mocno odczuliśmy trudy noclegu w autokarze i upal, ale wrażenia z jazdy - sami zobaczcie:
Kategoria Rodzinna wyprawa, Rodzinnie, Wyprawy, ZAGRANICĄ