Złoty Potok

Niedziela, 24 października 2010 · dodano: 25.10.2010 | Komentarze 3

Michaill dał na forum sygnał zbiórki, uzależniając godzinę spotkania od zakończenia wyścigu F1. Jak zwykle okazało, że ze mnie żaden kibic (po prostu - są rzeczy, które przyjemniej jest uprawiać, niż oglądać: sport, seks... ;c) - nie doczekałem końca transmisji.
Na miejscu czekał Faki, a niebawem dojechał STi. Już wspólnie na michaill'a się... nie doczekaliśmy ;c).
STi podjął się trudnej roli przewodnika i... dyrygenta. Tempo narzucił...hmmm...swoje. Tym razem udało mi się nie wyzionąć ducha, ale jak się za siebie nie wezmę, to mogło mi się to udać ostatni raz :cP.
Pojechaliśmy przez Guardian i Skrajnicę do Olsztyna, skąd już niemal wyłącznie leśnymi ścieżkami do Złotego Potoku. Szlak różnił się nieco od tego, w który zapuściliśmy się jakiś czas temu z Jarkiem - był przyjaźniejszy dla rowerów.
Mimo to udało mi się przebić pierwszy raz dętkę. Jak widać nie jeżdżę zbyt aktywnie. Jedna złapana "guma" na półtora roku użytkowania roweru - żaden wynik). Krótkie posiedzenie w Złotym Potoku i powrót. W powrotnej drodze doceniłem narzucone tempo, gdyż dzięki temu nie spóźniłem się zanadto na imieniny brata. Rafale - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
Kategoria Po godzinach

markon
| 10:44 środa, 27 października 2010 | linkuj Ależ skąd! Nawiązanie do tempa, to... ukłon w kierunku doświadczonych i zaprawionych w bojach rowerzystów ;c). Do zobaczenia!
STi | 20:19 wtorek, 26 października 2010 | linkuj Następnym razem trzeba mówić że za szybko i nie wspominać że się spieszy ;) Pozdrawiam i do zobaczenia.
jeziu
| 20:48 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj Zapomniałem Ci powiedzieć, że jadąc z tą ekipą należy się nastawić na odpowiednie kręcenie :) pozdro i do zobaczyska na masie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa egdyz