Skąd wypływa Liswarta?

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 6

Tym razem się nie dowiedziałem ;c).
Cz-wa - Dźbów - Blachownia - Cisie - Zborowskie - Pawełki - Kochanowice - Blachownia - Dźbów - Częstochowa
Wczoraj przed zaśnięciem przeglądałem forum i zauważyłem zaproszenie do przejażdżki rzucone przez Sikora. Ponieważ w sobotę już miałem ochotę na rower, ale deszcz mnie zaskoczył przy szukaniu kasku i rękawiczek, tym razem byłem zdeterminowany, by niedzielę spędzić aktywnie. Na zbiórce stawił się organizator oraz Faki. Na trasie dołączył do nas GozDD.
Sikor wprawnie posługiwał się mapą i kierował po leśnych ścieżkach. Ja, na moim wielbłądzie po piachu nie za bardzo sobie radziłem i na niektórych odcinkach moja jazda kwalifikowała się do "You Can Dance". Tempo dla mnie było... hmmm... powiedzmy, że muszę popracować nad długodystansową szybkością ;c).
Sikor pokazał nam starą fabrykę fajek w Zborowskich. Stanęliśmy tam na moment...no kilka razy stawaliśmy w trasie na moment ;c).
Już wyjeżdżając zakładałem, że pewnie nie uda mi się z chłopakami zrobić całej trasy. Gdy byliśmy w okolicach Kochanowic odebrałem telefon - rodzina miała inny pomysł na spędzenie popołudnia. Również Faki musiał wracać, więc pożegnaliśmy Sikora i GozDD'a i przez Herby i Blachownię, gdzie rozłączyłem się z Fakim, wróciłem do domu.
Rodzinnym pomysłem na popołudnie były wspólne zakupy 8c0. W porównaniu z trzygodzinnym spacerem po Galerii, trasa była sielanką ;c).

Kategoria Po godzinach

markon
| 19:10 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Spokojnie. Jeśli tylko coś niezapowiedzianego się nie zdarzy, to będę sobie dreptał za Waszym peletonem ;c)
krzara
| 18:37 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Tylko nie zrażaj się jak wrzucimy temat TO. Śledzisz CFR więc go nie przegapisz.
Pachnie mi to 24 lipca.
markon
| 22:38 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Chętnie się przyłączę, gdybyś jechała w tamte strony :cP (ups... trenować, trenować, bo Anwi da popalić)
anwi
| 17:52 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Źródła Liswarty - w Mzykach, o ile się nie mylę. Świetny pomysł na wycieczkę, ale ja wolałabym wybrać się tam latem.
markon
| 19:35 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Ja w zeszłym roku "pospacerowałem" po okolicznych powiatach podczas rajdów organizowanych przez Stowarzyszenie LGD "Zielony Wierzchołek Śląska" i KKTA z Blachowni. Nie wszyscy lubią powolne tempo przejazdów na tego typu imprezach, ale dzięki niemu jest szansa pozwiedzać okolicę i zatrzymać się w ciekawych miejscach. Polecam :c).
pilus89
| 19:10 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Bywam często w tych rejonach i też wybieram sie na wycieczki potamtych lasach.

Polecam tamte strony

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum