Dwie pętelki

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj po pracy udało mi się wyciągnąć na rower małżonkę. Pokazałem jej Cmentarz Żydowski. Wprawdzie w pełnym słońcu nie ma on tego uroku, co o poranku, ale i tak była pod wrażeniem. Powrót ul. Legionów i przez Dąbie.
Oczywiście było mi trochę mało i dlatego, gdy spełniłem ojcowski obowiązek przywożąc syna z basenu, znowu siadłem na rower. Tym razem w stronę Olsztyna. Po drodze spotkałem Abovo z przyjaciółką, które zmierzały w stronę Częstochowy. Przez wrodzoną przekorę postanowiłem uprzykrzyć im kawałek drogi powrotnej. Po drodze pokazałem im wspomniany Cmentarz, próbując wcześniej wprowadzić je w nastrój opowieścią... o palcu. Na skrzyżowaniu ul. Legionów ze Srebrną pożegnałem dziewczyny i wróciłem do domku.
A odbiegając od tematu... Dzisiaj mógłbym zaśpiewać: "Wiem, że jesteś tam..."

Abovo
| 21:13 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj ...chociaż masz na głowie tyle ważnych spraw... teraz, proszę, ten jeden raz zatrzymaj się, poczuć mi daj że to wszystko ma sens... c.d. A.Wyszkoni. :-) śliczna modlitwa:-D

markon
| 20:55 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Dzisiaj cudem uniknąłem niejednego nieszczęścia. W takich sytuacjach zmienia się punkt widzenia. Szczęściem należy nazywać już sam "brak nieszczęść".
Abovo
| 20:44 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj ...nie widuje Cię lecz wiem że jesteś tam... - przepiękna piosenka Ani Wyszkoni:-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni