Do rodziców i na lody

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 08.05.2011 | Komentarze 0

Przed południem nie udało mi się wyjechać. Za to popołudniu na namówiłem na przejażdżkę Koleżankę-Małżonkę i synka. Pojechaliśmy przez Stradom na Lisiniec do "Dziadków", a w drodze powrotnej spotkaliśmy się z córą na lodach w Alejach.
Powstało delikatne zamieszanie, gdyż pod Cepelią była jakaś rozrywkowa impreza plenerowa, pod Sienkiewiczem kontr-impreza, gdzie na scenie był koncert piosenki katolickiej, na całe Aleje puszczono przez radiowęzeł różaniec odmawiany śpiewnie przez obdarzoną anielskim głosem sopranistkę i... na to wszystko wchodzi Pielgrzymka Akademicka.
Taki urok naszego Miasta ;c).
Zanim pojechaliśmy dalej, spotkaliśmy jurczyka, z którym wymieniliśmy kilka uwag na temat organizacji ruchu rowerowego w Alejach ;c)
Z Alei pojechaliśmy jeszcze do Mc'Donalda zaspokoić synowskiego zachcioła. Stamtąd ściągnęli nas Przyjaciele oznajmiając, że właśnie wybierają się do nas na małe "co nieco". Tak więc, zasypiało się w upojnym nastroju :cP.