Rodzinny rajd w Skrzydlowie

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 1

Kolejna impreza rodzinna wypatrzona na forum.
Tym razem zapakowałem rowery rodzinki na samochód, a sam wybrałem się wcześniej rowerem na miejsce. Na Mirowie dołączył do mnie rowerzysta, zmierzający na szosówce kibicować kolarskim zawodom w Mstowie. Raźnie się pedałowało, dyskutując na temat różnic w jeździe na trekingu i szosówce. W Mstowie się rozdzieliliśmy - ja pognałem dalej.
W Skrzydlowie zgłosiłem rodzinkę do rajdu, dostałem pamiątkowe czapeczki i bardzo dokładną mapę "Razem na wyżyny" - ten gadżet na pewno się przyda w kolejnych eskapadach. Rodzinka spóźniła mi się kilka minut, dlatego grupę rowerzystów dogoniliśmy dopiero na trasie. Trasa wytyczona była na ok. 20 km, głównie szutrowymi drogami leśnymi.Wszyscy w dobrych humorach dotarli na boisko szkolne w Skrzydlowie, gdzie trwał akurat koncert Gienka Loski - zwycięzcy X-Factor.
Po koncercie chciałem obejrzeć jeszcze występ Kabaretu Moralnego Niepokoju, ale rodzinka nalegała by wracać, dlatego ze stadionu zeszliśmy przy akompaniamencie gitary fantastycznie grającego wychowanka miejscowej szkoły.
Do Częstochowy wróciłem przez Mstów i Olsztyn.