Zapowiada się mała przerwa

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 01.08.2012 | Komentarze 7

Przez ten tydzień jeździłem do pracy rowerkiem, ale nie dający mi spokoju od pewnego czasu ból pleców dawał się coraz bardziej we znaki. Zaniepokojony tym, że nie mogę dogadać się ze swoją lewą nogą, poszedłem w końcu do lekarza. Okazało się, że mam przepuklinę kręgosłupa, a dysk uciska nerw. Diagnoza mówiła, że objawy mogą się tylko nasilać, a jedynym wyjściem jest operacja.
Tak więc mimo, że szpitale zawsze napawały mnie lękiem, położyłem się na Oddziale Neurochirurgii. W niedzielę miałem zabieg, w poniedziałek byłem już na nogach, a we wtorek w domu.
Gdy wyniknął temat operacji, ze wszystkich stron napływały mnie sygnały - operacja to ostateczność, a jeśli już, to klinika na Śląsku, a najlepiej lekarz taki, a taki...
Zabieg wykonano na Oddziale Neurochirurgii w Szpitalu na Parkitce i nie powiem jednego złego słowa na temat profesjonalizmu lekarzy ani jakości opieki.
Operował mnie dr nauk med. Tomasz Rynkiewicz, któremu bardzo serdecznie dziękuję.
Postanowiłem podzielić się mą opinią na temat zabiegu w Częstochowie, gdyż mam wrażenie, że czasami zupełnie niesprawiedliwie podawane są z ust do ust plotki dyskredytujące lokalne ośrodki medyczne. Gdy operacja jest konieczna ważne, by wykonać ją szybko - na Parkitce mogłem liczyć na szybką diagnozę i natychmiastową profesjonalną pomoc. Jeszcze raz - DZIĘKUJĘ!
No, a z rowerkiem będę miał trochę przerwy (dopóki żona przestanie używać zwrotu "a nie mówiłam?" ;c).
Kategoria Do pracy

Helenka | 15:10 sobota, 15 września 2012 | linkuj Operował Cię ten sam Wspaniały Lekarz co mnie:)
Szybkiego powrotu do zdrowia:)
Abovo
| 20:41 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj Ty się nie wygłupiaj! Wracaj do zdrowia! Ale już!!!
poisonek
| 20:37 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Zdrowia i powrotu do formy. Tego z wczasow w Krynicy zyczy Poisonek. (sorry ze bez polskich znakow, ale pisane na tablecie :) )
EdytKa
| 20:08 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj dużo zdrówka
JotBeee
| 19:24 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj Dobrze, że przyczyna bólu usunięta, życzę szybkiego powrotu do zdrowia i pełnej kondycji rowerowej!
voit
| 14:31 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj Dużo zdrowia, i szybkiej rekonwalescencji.
stin14
| 11:29 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj Wracaj jak najszybciej do pełni sił no i oczywiście na rowerek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ceobi