Po rybkę

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 4

Dziś przypadło mi prawdziwie męskie zadanie: Zdobyć pożywienie dla rodziny! Odpuściłem polowanie na mamuty, bo aż tak głodni nie byliśmy. Pomyślałem o rybkach. A co potrzeba, żeby zdobyć ryby na obiad? Nie... Nie wędki. Potrzebny jest rower i 3 godziny czasu :cP. Przejażdżka do Złotego Potoku tym razem ucieszyła nie tylko mnie. Nawet syn, choć mówi, że jest "jaroszem" wciągnął ze smakiem pstrąga. Po drodze wielu rowerzystów. Nie tylko szosowcy, których się spodziewałem, ale też ludzie z sakwami, którzy Jurę wybrali na majówkowe kręcenie.
W ogóle - było odlotowo: ryby, Bartek i Abovo :cP
Chciałem poniżej zamieścić mapkę z dzisiejszej eskapady, ale z nawigacji ściągnęło mi trzy ostatnie trasy i w sumie wyszła: "Wariacja na temat wycieczek do Złotego Potoku". Dzisiejsza eskapada prowadziła przez Olsztyn, Zrębice, Siedlec, Złoty Potok, Janów, Piasek, Zagórze, Małusy Wlk., Srocko.

Na pewno da się tam dojechać jeszcze na kilka sposobów. Wszystko przed nami :cP
Kategoria Po godzinach

MisterDry
| 11:16 czwartek, 2 maja 2013 | linkuj Rybkaaaa... mniam. Ale ponoć lepsza jest w Sygontce. Kiedyś musimy się zgadać na takie zakupy. Bezczelnie wykorzystałbym Twoje sakwy ;).
Abovo
| 21:13 środa, 1 maja 2013 | linkuj Piękna historia;-):-) Można jeszcze jechać przez Szczecin:-D:-P
markon
| 20:42 środa, 1 maja 2013 | linkuj Wiem, Jacku. Nie chciało mi się poprawiać. Niech już zostanie ;c)
Yacek
| 20:26 środa, 1 maja 2013 | linkuj Po prostu nie wykasowałeś poprzednich przejażdżek.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzieu