Kraków! :cP

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 10

Zaintrygowany wypiekami na twarzach ludzi, którzy opowiadali o szybkich rajdach do Krakowa, w zeszłym roku postanowiłem tam dojechać. No i zaliczyłem swój pierwszy raz.
Pogoda w zeszłym roku była...zmienna. Zmarznięci, zmoknięci, zasypani śniegiem, dojechaliśmy w końcu na miejsce. Widok Zamku w Pieskowej Skale i Kościoła Mariackiego wynagrodził wszystkie trudy (a podróż powrotna pociągiem była ekstra bonusem ;c)).
Dotarło wówczas do mnie, że dla częstochowskiego rowerzysty, to taka "Mekka" - przynajmniej raz w roku wypadałoby tam swój rower pokazać.
Dlatego w tym roku wytypowałem wolny weekend i z miesiąc wcześniej rzuciłem pomysł na forum.
Od początku udział w wycieczce deklarował Michał, który w dopiero co kupił rower i postanowił w ciągu miesiąca przyzwyczaić tyłek do siodełka na tyle, by go dowieźć w jednym kawałku na miejsce.
Hasło zostało rzucone i tak sobie wisiało zaproszenie na forum, dopóki... Tydzień przed wyjazdem Faki zaczął robić listę chętnych. Znalazłem się na początku listy z dopiskiem ORG. Chodziły mi po głowie różne teorie - kręcące się wokół wyrazów "orgazm" i "orgia", ale okazało się, że zanim administrator zabawił się w scrable, dopisek miał brzmienie "OGR". No i wszystko jasne - kupuję zielone wdzianko i pastę do zębów z robali :cP.
Ilość ludzi, którzy zadeklarowali chęć wyjazdu powaliła na kolana. Do Krakowa pojechał peleton, który rozrósł się do 19 osób.
Organizacyjnie jestem raczej... niezorganizowany i gdyby nie czujność forumowiczów (dzięki CSA!) zafundowałbym wszystkim całonocne czekanie na pociąg powrotny. Na szczęście plan wymagał jedynie kosmetycznej zmiany - zamiast w sobotę, pojechaliśmy w niedzielę.
Drogę pięknie opisał Poisonek - pewnie się nie obrazi, że się nie pierwszy raz nim wyręczam.
Dzięki wszystkim za towarzystwo. Tą eskapadę na długo zapamiętam :c)
Kategoria Rajdy

Alek | 20:34 czwartek, 25 lipca 2013 | linkuj Jestem po lekturze wspomnień z trasy wykonanej w maju ("wokół Polski") a teraz jeszcze te delicje z trasy do Krakowa. Podziwiam ORGA, ale też wiem, że słowa uznania z komentarzy słusznie mu się należą. Ta jego wiecznie uśmiechnięta gęba, to "dodatkowe słońce" w najgorszych nawet warunkach. Mario!!! Masz dar jednoczenia ludzi, a jednoczenie ludzi wokół roweru to już jest mistrzostwo świata!!! Powodzenia! Ja tylko Wam TROCHĘ ZAZDROSZCZĘ! I dalej będę pedałował sam. No, chyba, że zmienią się Wam kierunki i trasy..., to zapraszam w świętokrzyskie. Michał! Twój bakcyl rowerowy mnie przeraża...
Adii
| 11:24 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Bardzo fajny wypad , mile spędzony czas , wsparcie całej ekipy , pogoda idealna oraz dobry wiatr .
Jeszcze raz dzięki że mogłem się z wami zabrać .
markon
| 06:24 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Widać, że ludzie są chętni na wspólne kręcenie. Rzucajmy nowe pomysły i... trzymajmy się w kupie (bo kupy nikt nie ruszy ;c))
anwi
| 05:49 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Miałeś świetny pomysł z tym Krakowem a jazda z Tobą to komfort psychiczny, tak jak to Aga świetnie opisała. Wielkie dzięki!
poisonek
| 05:14 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Niesamowita pod wieloma względami wycieczka. Dzięki za danie impulsu i atmosferę podczas kręcenia. Było super :)
Helenka | 21:25 poniedziałek, 22 lipca 2013 | linkuj Nic dodać nic ująć...wszystko Aga napisała:)
Kręcenie w Twoim towarzystwie uskrzydla i dodaje sił(Twój entuzjazm jest "zaraźliwy":) )
Do następnego:)
Abovo
| 20:59 poniedziałek, 22 lipca 2013 | linkuj Sporo wysiłku trzeba przeżyć by do Mekki dojechać. Różnie bywa śnieg, zimno, upał, górki ale jak jesteś w pobliżu jest pewność, że się dojedzie! Twój uśmiech i wsparcie są nieocenione, pchają do przodu i napawają entuzjazmem! Ten słabiutki ma szanse pokonać słabości i dla siebie zostać "bohaterem". Dziękuję:-D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cwmaw